An example of a blog post description. An example of a blog post description. An example of a blog post description. An example of a blog post description. An example of a blog post description. An example of a blog post description. An example of a blog post description. An example of a blog post description. An example of a blog post description. An example of a blog post description.
Lamper & Elfile - i samarbejde med JENNAILS
Hos NailLab anbefaler vi kun det bedste udstyr til professionelle negleteknikere. Derfor har vi indgået et samarbejde med JENNAILS, som udbyder lamper og elfile af høj kvalitet, der samtidig løfter looket på dit arbejdsbord.
Alle vores brands – DNKa, HeyLove og PNB – er testet i JENNAILS’ lamper, så du kan være helt tryg ved, at produkterne hærder korrekt og giver det bedste resultat.
Som kunde hos NailLab får du 10% rabat på både lamper og elfile hos JENNAILS. Brug rabatkoden: NAILLAB ved kassen 🫶🏼
Velkommen til NailLab – Flawless Beauty
Mit navn er Louiza, og jeg er stifteren af NailLab. Jeg blev uddannet negletekniker i år 2000, og siden da har jeg haft en stor passion for negle og nailart. Gennem årene er jeg blevet nomineret flere gange til Danish Nail Awards, og min drivkraft har altid været at skabe smukke resultater og dele min passion med andre fagfolk i branchen.
Jeg startede webshoppen for mere end 5 år siden med mærket Gellyfit. Siden da er sortimentet vokset, og i dag finder du flere nøje udvalgte brands hos NailLab – alle produkter er testet og godkendt af mig personligt, før de lander på hylderne.
Webshoppen henvender sig udelukkende til professionelle negleteknikere der ønsker produkter i den allerhøjeste højeste kvalitet.
I vores klinik Flawless Beauty i Taastrup arbejder vi dagligt med de samme produkter, som vi sælger i shoppen. På den måde kan du være helt sikker på, at alt i NailLab er gennemtestet i praksis og lever op til de højeste krav om kvalitet og holdbarhed.
Hos NailLab og Flawless Beauty bygger vi på kvalitet, ærlighed og passion. Vi tror på, at de bedste resultater skabes, når faglighed, erfaring og de rigtige produkter går hånd i hånd.
✨ Tak fordi du vælger NailLab & Flawless Beauty .
Fortrydelsesret og reklamation
HVIS DU FORTRYDER DIT KØB (FORTRYDELSESRET)
Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag du:
har modtaget din vare
har indgået en aftale om en ydelse med NailLab ApS – Flawless Beauty
får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele
Du skal inden 30 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives til support@naillab.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
FORTRYDELSE AF EN DEL AF KØBET
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
RETURNERING
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind, og du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for levering. Det vil sige, at du hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Ønsker du at benytte din fortrydelsesret, kan NailLab i samarbejde med Shipmondo tilbyde billige returlabels.
Ved returnering af gavekort gælder samme 30 dages returret som ved andre varer.
VARER UNDTAGET FORTRYDELSESRETTEN
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:
Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg
Forseglede varer, som af sundheds- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, hvis forseglingen er brudt efter levering
Ydelser (fx kurser, events, behandlinger), hvor dato eller periode er aftalt
Du mister din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på varer, der af sundheds- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.
VARENS STAND, NÅR DU SENDER DEN RETUR
For at få det fulde købsbeløb retur skal varen være uåbnet og i original emballage.
Hvis varen er åbnet, taget i brug eller håndteret ud over, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art og egenskaber, betragter vi den som brugt. Det betyder, at du ikke for noget tilbagebetalt
Vi anbefaler altid, at varen returneres i den originale emballage. Mangler emballagen, eller er varen åbnet, vil det medføre bortfald af returretten.
TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET
Hvis du fortryder dit køb, refunderer vi beløbet uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dag, vi har modtaget din meddelelse. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, eller du har fremsendt dokumentation for returnering.
Beløbet refunderes med samme betalingsmiddel, som du anvendte ved købet, medmindre andet er aftalt.
HVIS DU FORTRYDER KØBET, SKAL VAREN SENDES TIL:
NailLab ApS – Flawless BeautyThistedgade 6C2630 Taastrup
Vi modtager kun pakker, der sendes direkte til adressen (ikke pr. efterkrav).
Vedlæg venligst en kopi af din faktura/ordrebekræftelse.
HVIS DER ER NOGET GALT MED VAREN (REKLAMATIONSRET)
Købelovens regler gælder ved varekøb. Du har 24 måneders reklamationsret, hvilket betyder, at du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen – afhængigt af situationen.
Reklamationen skal være berettiget og ikke skyldes forkert brug eller anden skade.
Du skal reklamere inden for rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Reklamerer du inden for 2 måneder, betragtes det altid som rettidigt.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine rimelige fragtomkostninger.
Reklamation sendes til:
NailLab ApS – Flawless BeautyThistedgade 6C2630 Taastrup
KLAGEADGANG
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, kan du kontakte os på support@naillab.dk eller tlf. 61 47 22 88.
Kan vi ikke finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes HusToldboden 28800 Viborgwww.naevneneshus.dk
Hvis du bor i et andet EU-land, kan du klage via EU-Kommissionens klageportal: ec.europa.eu/odr
STANDARDFORTRYDELSESFORMULAR
(Udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Til:NailLab ApS – Flawless BeautyThistedgade 6C2630 TaastrupE-mail: support@naillab.dk
Jeg/vi meddeler hermed, at jeg/vi ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores købsaftale om følgende varer/ydelser:
Vare(r): ___________________________
Bestilt den / modtaget den: ___________________________
Ordre- eller fakturanummer: ___________________________
Forbrugerens navn: ___________________________Forbrugerens adresse: ___________________________
Dato: ___________________________
(Underskrift, hvis formularen sendes på papir)
Handelsbetingelser for NailLab.dk & Flawless Beauty
Generelle oplysninger
NailLab ApS – Flawless Beauty
Thistedgade 6C
2630 Taastrup
CVR: 30870913
E-mail: support@naillab.dk
Telefon: 61 47 22 88
Betaling
Webshop – NailLab.dk
Du kan betale med:
VisaDankort
Visa / Mastercard
MobilePay
Beløbet trækkes først, når varen afsendes.
Vi tager ikke kortgebyrer.
Klinik – Flawless Beauty
Behandlinger betales direkte i klinikken med kort.
Levering (kun webshop)
Vi sender med GLS:
Pakkeshop: 29 kr.
Privat levering: 59 kr.
Erhvervsadresse: 39 kr.
Gratis fragt til pakkeshop ved køb over 499 kr.
Leveringstid: 1-3 hverdage.
Fortrydelsesret
Webshop – NailLab.dk
Du har 30 dages fortrydelsesret fra modtagelse af varen.
Meddelelse skal gives til kontakt@naillab.dk.
Varer returneres senest 14 dage efter meddelelsen, og returfragt betales af køber.
Bemærk: Forseglede varer, der af hygiejne- eller sundhedsmæssige grunde ikke egner sig til retur, kan ikke returneres, hvis forseglingen er brudt.
Klinik – Flawless Beauty
Køb af behandlinger er bindende.
Afbud skal ske senest 24 timer før aftalt tid. Ved udeblivelse eller afbud senere end 24 timer, opkræves det fulde beløb for behandlingen.
Reklamationsret (kun webshop)
Du har 24 måneders reklamationsret på varer købt i webshoppen.
Hvis varen har en fejl eller mangel, kan du få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen.
Reklamation skal ske inden rimelig tid (senest 2 måneder efter opdagelse af fejlen).
Forbehold
Der tages forbehold for udsolgte varer, tastefejl, prisfejl, samt ændringer i sortiment og leveringstider.
Hvis der opstår en prisfejl, er NailLab ApS ikke forpligtet til at levere varen til den fejlagtige pris.
Persondata
Vi indsamler kun de oplysninger, der er nødvendige for at levere din ordre eller udføre din behandling: navn, adresse, telefon og e-mail.
Oplysninger opbevares i 5 år og deles kun med samarbejdspartnere (fx fragtfirmaer eller bookingsystem).
Dataansvarlig: NailLab ApS – Flawless Beauty.
Du kan altid kontakte os på support@naillab.dk for indsigt, rettelser eller sletning.
Klageadgang
Klage kan rettes til support@naillab.dk eller på tlf. 61 47 22 88.
Kan vi ikke finde en løsning, kan du kontakte:
Nævnenes Hus
Toldboden 2, 8800 Viborg
www.naevneneshus.dk
Bor du i et andet EU-land, kan du klage via: ec.europa.eu/odr
Trending Products
Product label:
Sold out
Product label:
Sold out
Product label:
Sold out
Product label:
Sold out
Product label:
Sold out
Product label:
Sold out
Product label:
Sold out
Product label:
Sold out
Product label:
Sold out
Product label:
Sold out
Product label:
Sold out
Product label:
Sold out
Follow us for more inspiration
Follow us
Your are successfully subscribed for email notifications.
✖
Notify me when available
We will send you a notification as soon as this product is available again.